God Fortsättning

God Fortsättning alla vänner! Har varit urusel på att skriva, får skylla på att jag är utan telefon(gör mina inlägg från dom)...Lite lathet och massor utav jobb såklart innan jul:) Att vara utan telefon är en smula konstigt kan man säga. Den har strulat så med viss tvekan fick jag så lämna den ifrån mig. Trodde jag hade en bra telefon på lager, men självklart var den trasig,och med röda dagar så bidde det ju heller ingen lånetelefon.. Nåja, nu håller jag på att avgiftas, för att gå in via datorn känns sååå jobbigt;) vilka i lands problem;) Hur som, julen är över, och nu känner åtminstone jag, att tröttheten kom som ett brev på posten! Sista dagarna på jobbet var full fart! Kul! så borde det vara jämt, kanske liiiite mindre stressigt bara:) Upplever ändå, att folk i allmänhet, stressat ner lite mera innan jul i år. Kanske beror det på lågkonjunktur, eller bara på att man lite till mans, är trött på konsumtionen?! På torsdag är det jobb igen, många vill bli fina till nyår med:) Hann få lite fina nya Gelish färger innan jul, och antar att några av dom kommer användas till nyår också! Själv tänkte jag tagit den nya fina glitterröda till jul, men istället blev det den nya svarta med glitter! Svart till jul, big no no för bara 10år sen;)) Vilken gillar du bäst?! God fortsättning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0