Rött är sött!

Julnaglar är ett måste;) Nuförtiden funkar ju det mesta, rött, franskt, glitter eller mörka! Idag kom min mamma till salongen och vi förlängde naglarna genom att bygga upp dom med gelé! Självklart har alla mina kunder bestämmande rätt vad gäller stil form och färg! Dock inte mamma:) Hon fick idag snällt finna sig i mina upptåg. Nu gör jag mycket helfärg igen, från att "tippen" länge dominerat. Men eftersom det tar tid innan "gammal hund lär sig sitta";) så prövade vi lite glitter rött på tippen idag:) Mamma var inte alls med på noterna, men jag höll i filen;) Du vänjer dig, hävdar jag, och det är kyl att pröva nytt! Dessutom blev det lite extra, som en liten stickers med "Merry Christmas" i rött! Kunden blev inte helt bekväm, men idag var det min dag:) Och självklart så är det bästa med det permanenta i färg, att det går att fixa till! Fast det sa jag ju självklart inte;) Tips till julen är alltså! Ta ut svängarna lite mer än du brukar, det är ju inte beständigt, även om det sitter bra! Glittra, glimma, frossa i färg! Passa på!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0