Sista dagen på året:)

Sista dagen på 2012. Nu tar vi nya tag och hoppas på ett härligt nytt år! Själv tar jag en snabbspray med lite Bus.. (Börjar se sådär konstigt genomskinlig ut igen;) Putsar till naglarna, som fått vara svart glittriga sen jul! (Tack Gelish;) I morgon åker lockarna på tror jag;) Aldrig blir håret så fort fint som med klippsen;) Vad är dessutom bättre än att kunna förbereda halva huvudet da'n innan? I morgon får man glittra lite extra! Är glad att jag har en uppsjö av "Glimmers" från Mist hemma oxå! Är ju lite svart, så kanske blir det det svarta som får pryda mina ögonlock! För att fästa glittret, så applicerar jag först "special base" på ögat! Gör att glittret sitter utan att "smula". Till jul blev det lätt röda läppar, nu blir det glans! Kanske med en touch av beige. Kläderna på. Middag med familj och vänner hemma, så klänningen får nog hänga kvar i garderoben. Fort och lätt ska det gå! Måste ju hinna lite middagsfix oxå! Men framförallt vill jag hinna umgås och göra nåt mysigt på da'n oxå! Årets sista! Så ett riktigt Gott Nytt År! och.. Glöm inte att hinna njuta av festligheterna oxå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0