Smink och lussebullar:)

Idag var det fullt hus på salongen! Många som vill bli fina i håret och själv hade jag fest smink och öronhål! December är ju tiden då det händer mycket, kanske både privat och olika jobb tillställningar. Det är tiden då man liksom tillåter sig och ibland unnar sig det lilla extra när det vankas partaj! Många fixar fina naglar inför jul och nyår, kanske en rolig make eller en festlig frisyr! Vissa önskar det i present, och våra presentkort är ett alltid lika uppskattat tips för den som inte vet vad man ska önska sig! Vad kan väl vara härligare än att få unna sig något eget? Snart ska jag fixa mina egna jul naglar, jag har en känsla av, att om jag inte gör det snart, så blir det svårt att ta sig tid! Varje dag svischar som bekant förbi, och trots att jag trodde att kalendern var ganska tom, så gick lördagen oxå sjukt fort! Med jobb, kalas på busfabrik, ett varv i affärer för massa måste saker(inga julklappar än tyvärr;) för att hem och baka lussebullar med barnen. Jo, dagarna går, även när kalendern är "tom";) Plötsligt är det kväll och jag ligger och funderar på att lägga ut bilder på sminket för idag.. Men såklart missade jag det helt, så istället får jag visa vår första advents lucka! (som gäller hela månd oxå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0