Träning eller inte...

I juletider blir det mycket festligheter, mycket snygga naglar, smink, glitter och fina klänningar.. Och god mat, godis, marsipan och choklad, frosseri! Själv hakar jag på såklart, till ganska stor del. Tyvärr är jag lite av allt eller inget, och en lite längre tid har jag, som för det mesta tränat eller rört mig, kommit av mig. I mitt, och såklart i alla jobb, så är det ju av betydelse att röra sig! Vem önskar inte få orka hänga med sina barn, och kanske t.om barnbarn länge;) Igår hängde jag dock på ett härligt pass med en tjejkompis som hon drog igång med sin Pt. Äntligen fick jag på nytt känna att jag har något under "huden" och idag är jag sjukt mör.. Tror det inte finns en enda del på kroppen som inte känns idag. Och känns gör det. Det här tyder ju absolut på att jag är alldeles för otränad. För träningsvärk kan vara lite skönt, men den här, kan bara betyda otränad kropp! Hur som, just som jag tänkt att jag ändå varit lite duktig, så hittar jag ett inlägg från "mamma finess Sweden" på fb. En sida full av inspirerande bilder, men oxå med en bild, skriven till en som jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0