Massor av smink

Äntligen är nästan alla produkter från Mist på hyllorna:) Nästan, vi måste bara fixa mera hyllor så allt kan komma upp! Det blev iallafall bra med ommöbleringen på salongen, och nu hoppas jag ännu flera kunder ska kunna hitta det dom söker hos oss! Den här veckan kan man handla ögonskuggor till 20% rabatt! Bara att passa på inför alla helger:) En alldeles ny produkt är crème pudret! Det är ett kombinerat puder och foundation, allt i ett alltså! För den som inte orkar hålla på med både foundation och puder. Det har på kort tid blivit väldigt populärt! Jag gillar oxå ögonmakeup removern, som skonsamt tar bort all ögonmake! Det är faktiskt något jag saknat i Exuviance serien, där alla produkter är väldigt aktiva och inte bör användas till ögonen! Nu är jag laddad inför morgondagen då jag ska sminka tjejer som ska till Ridsport galan i Stockholm i morg kväll! Superkul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0