Nov. 13, 2012

Ok nu släpper jag det då:) Tada.....( trumvirvel;) Nu är jag innehavare av Mist makeup i Norrköping:) Länge länge har jag velat ta in ett smink märke som är lite extra! Turerna har varit många(långa och rätt tråkiga)! Nu är det alltså klart! Och för dig som älskar Mist, och att sminka dig med kanon grejor, så finns det alldeles alldeles snart tillgängligt på salongen! Ett litet problem ska bara lösas först! Platsen;) Det tar lite plats, och vi ska möblera om en liten smula på salongen så det blir så bra som möjligt:) Just nu har jag make up över hela huset! Vilket iofs är ett rätt så trevligt "problem". Men snart snart så är det tillgängligt för den som är sugen:) Tills dess, håll till godo av ett litet smakprov;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0