Att göra om sig

Ikväll blev det egenvård av ansikte! Oj vad jag är känslig när det går mot kallare tider.. Efter rengöring blev det ansiktsmask, som både rengör och ger fukt. Varje gång jag har den så undrar min man varför jag är så blank i ansiktet( den ger ingen färg) och när jag tar bort den, det är en peel of mask ( dvs den stelnar och man drar bort den, som ett andra skinn) så undrar han, så får han ju lite bekräftat att jag är en ödla ändå;). Så med lite piggare nylle, har jag äntligen slagit ro i soffan, dock med en del bokföring i knät, men ändå! Framför Trinny och Susanna som gör om Uppsalaborna! Fantastiskt kul att se! Igår gjorde lille fyraåringen om sig ordentligt! Mycket bestämt valde han att det långa blonda håret skulle bort! Som ett annat barn blev han, och t.om dom närmaste missar att det är han! Han är så nöjd! Det är ju otroligt viktigt att må bra både på in och utsida!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR Trinny och Susanna....tårar har runnit!!

Svar: Ja det är ett riktigt "feel good" program:)
Pernilla

2012-10-03 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0