Höstfötter

Idag blev det fotens dag! Inte säsong att visa dom nu, och lätt att gömmas i strumpor nu när hösten är här.. I morse när jag var på väg till jobbet, så låg dom där. Alla fina höstlöv i alla dess färger. Om man visualiserar sig det, så kan man nästan se hur jag gick där i rask takt. Med telefonen vid örat, och väskan på armen. Plötsligt far foten iväg, eftersom jag inte använde så foträta skor, så vek sig foten också under mig. Jag famlar och vevar, slänger (tappar) telefon och väska all världens väg. Ramlar dock inte, men aj vad ont i min fot..dessa härliga snorhala höstlöv... Måste ha sett rätt så komiskt ut.. Väl hemma så var det allt lite synd om mig. Blev nog en liten stukning. Men jag som varit med förr, vet ju att det kan vara värre.(jodå man kan bryta sig oxå;) Men inget ont som inte har nåt gott med sig! Efter att ha tagit av mig strumpan, så inser jag att mina fötter är rätt tråkiga ändå. Sommaren är slut, men foten behöver ju inte glömmas. Snabbaste sättet att bli fin om fötterna, måste då vara! Fila fötterna och "packa in" fötterna med Exuviance fotkräm. Pratade en gång med en kvinna på en kurs, hon hade jobbat i över trettio år med Fotvård, och ALDRIG prövat en bättre fot kräm! Kan bara hålla med! Så onda men fina fötter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0