Höstlov fast inte på salongen:)

Höstlov för alla barn betyder ofta mera barn på salongen! Många passar på att klippa sina barn eller ta hål i örat. En del lite större, gör stan själva och tittar in för att få råd om hår eller skönhetsvård! Jag anser att det är våra barn som är våra framtida kunder, och ska behandlas med samma respekt som oss andra! Har en kund som en gång berättade för mig, att hon gått kund på ett ställe i flera år, men när hon hörde dom prata skit om hennes "jobbiga två åring", så kände hon att det var dags att byta ställe.. Hon gick då redan hos mig, så det var lyckligtvis inte bara därför hon kom! Idag går både hon och dottern kvar! Och tjejen är idag 15år:) Själv hinner jag både jobba och umgås med mina egna barn lite på höstlovet. Och tror att jag "smittat" dom lite också. För ikväll är vi alla klistrade framför "face off" på TV6:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0