Några nagelförlängningar

Härlig dag som började med att jag fick följa med storkillens klass till en bondgård! Inte vilken bondgård som helst, utan där min häst bodde i mer än 15 år! Oj vad konstigt det var att vara där utan henne! Men härligt! Oj vad härligt med hästdoft igen! "suck":) Från hästar och kossor och lite skit under naglarna, ner till jobbet för att göra mina kunder fina! En av mina behandlingar var att fixa några tippar och även kundens egna naglar fina med gelé och gelish! Så himla kul att hennes naglar växt ut och blivit så långa när dom fått "vara ifred". Det blev höstens nya röda med lite glitter:) Alltid lika kul när man ser att behandlingarna ger resultat! Och ett av målen (enligt mig) är att man kan lyckas få ut sina egna naglar till den längd man önskar! Min nästa nagelkund önskade få ut sina egna naglar succesivt! Att sluta peta eller bita på naglarna är jämförbart med att försöka sluta röka! Vi byggde upp en ganska kort nagel med gelé, och när man har rätt så korta naglar, så får man i början räkna med att kanske gå och undrhålla dom lite oftare! Riktigt roligt är att jag för en gångs skull kom ihåg att ta lite före OCH efter bilder;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0