Hål i örat:)

Kommer ihåg när jag var liten och äntligen hade tjatat mig till att få hål i öronen! Pappa gick motvilligt med på det, medans det var ok för mamma! Däremot fick jag senare smak på det, och då var det väldigt coolt att ha hela örat fullt. Så varje gång jag lyckades smita in på en friser salong och komma hem med ett till hål, var jag väldigt nöjd! Inte pappa dock;) Idag kräver vi intyg från föräldrar, på dom under 18, och ser gärna att barnen är så stora att dom själva verkligen vill ha hål! En väldigt konstig känsla när jag gjorde på mina egna barn, som var mycket bestämda:). Idag var det en annan sju årings tur! Och visst ska det vara speciellt! Hon fixade det med bravur och växte nog med flera cm:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0