Stilettonaglar och workshops:)

Workshop ikväll! Mycket trevligt och som en godis butik för nån som älskar nagelgrejer och skönhetsvård! Lite roligt var att jag och mitt sällskap fick vara testpersoner för märket och fick med oss en hel del produkter att bygga naglar:) Nu måste jag bekänna att jag redan arbetat med produkterna, om än för några år sen! Tyckte det blev fina naglar, men nu ska det bli väldigt kul att testa igen! Mycket händer hela tiden! Och vilket kul jobb man har:) Stilettonaglarna har varit en stor hit länge, dock är det inte något jag känner har slagit igenom här! Men vi är ju lite sena av oss så det kanske kommer;) lite smått ohanterligt känns det nog kanske! Vad tycker du? Snyggt eller inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0