Insida och utsida

Så var det det där med att boosta! Japp, såhär i hösttider så behövs ju det! En ansiktsmask är kanon, för utsidan mest, ( även om man ju mår väldigt bra när man blir som ny i huden! )Gärna lite serum på det, så får huden härlig fukt och lift på samma gång! Så var det ju insidan också! Har lovat mig själv att jag ska hålla tröttheten borta i år, och gärna förkylningen också, så därför ska jag ta för vana att börja med beroccan, som jag tror på och därför verkar funka:) Utsida och insida....hmm. Träningen har väl lagts lite åt sidan kan man säga.. Så idag fick jag ett par nya löpardojor i present av mannen. Dessa ska visst vara väldigt bra för tekniken:) haha! Fattar inte alls piken;) coola var dom ju iaf, så jag kanske kan ha dom när jag springer omkring mellan kunderna på jobbet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0