Lite guldkant en söndagseftermiddag

På salongen har vi en prenumeration på tidningar. Varje månad dimper det ner en hel hög, som förstås är till för våra kunder, men som vi såklart bläddrar igenom i fikarummet! Personligen är en av mina laster tidningar. Och jag varken snusar eller röker, och det skyller jag gärna på, när jag hittar nåt nytt kul i hyllan. Jag gillar verkligen att bläddra "fysiskt", framförallt när framsidan lockar med roliga skönhetstips! Dessutom gillar jag läppglans. Kan säkert plocka upp minst fyra ur väskan precis nu! Men en som alltid ligger där, är ett från Clarins! Så jag tyckte det var en ännu större anledning att köpa en ny tidning idag! Nu har jag ju en tidning att bläddra i, samt ett favorit glans i reserv:) Och dessutom får ju kunderna lite mera att titta i dom med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0