Sol ute sol inne:)

I över tio år har vi haft spray tan på salongen! I början trodde jag mest att det skulle bli en "fluga".. Minns när vi precis introducerade den, och NT ringde för att göra ett reportage! Jag fick äran att spraya journalisten som var lite skeptisk.. Tills han upptäckte att det funkade väldigt bra och kanske skulle ha fram och baksida trots allt:) Idag sprayar jag fortfarande, även om vi har ny kabin och med ett riktigt tryck! Brun blir man! Ingen tvekan! Och borta är de orange pigmenten som alla är så rädda för!(med all rätt!) Ännu hör vi dagligen om "Ross i vänner", och nej! Ingen risk att det blir så! Det är ju jag som sprayar;) Men jag kan erkänna, ganska många sprayningar senare! Det var ingen fluga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0