Kalas söndag:)

Ingen vila denna helg;) Slår ihop sent söndag kväll, när vi nattat barn,städat undan och packat barnens väskor. Idag blev en kalas dag. Och varje år undrar jag hur det kommer sig att jag sätter mig i samma situation. Och varje år gör jag det igen. Vi. Vi bjuder till kalas. I år lyckades vi få hem 22 grabbar (och nån tjej)!! Troligtvis lär jag mig aldrig, för att det är så kul att se dom alla. Men PHU! Varför kan det inte vara helg några dagar till? Behöver vila upp mig nu;) I morgon börjar vår riktiga vardag. Slut på semester även för Lillkillen. Och jag är inte helt tillfreds med att dra upp barn på morgonen. Har fått lätt smak på att bara göra ordning mig själv, och veta att dom kan sova så länge dom vill! Själv behöver jag ett rejält ansiktslyft, eller en fortsatt sommar (det lär väl inte hända nåt av det..) Så istället tackar jag för att jag kan fuska lite i natt, med extra fukt och stoppa några av mina hmm, stress pustlar och comedoner..( låter bättre än finnar och pormaskar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0