Lite vår:)

Mitt i värsta snökaoset börjar jag få vårkänslor:) Tror iofs det kan vara för att vi bokat en resa till solen, som känslorna kommer:) På salongen är det många som vill ha ny färg i håret, och fina naglar. Kanske är det så att när julen är borta, och det är nytt år, så blir man lite sugen att förändra! Ett sådär lite mittemellan tips om man vill förändra lite, är att pröva nytt på läpparna! Ett hett tips, förutom det röda som kommer stort, är "Maria Montazami läpparna". Dom hänger i ett tag till, och självklart har vi ett fint från Mist. Vi har också suveräna foundations, vilket är à och o för en fin make, enligt mig. En kanon produkt är den kompakta foundation. Ett slags krämpuder som ger kanonfin hy:) För dig som inte orkar med foundation och puder i ett:)


Kommentarer
Postat av: denise

Hej!
Jag undrar hur/vart man kan lämna in ett cv hos er? Har nämligen stor erfarenhet av just Mist produkter.
Hade praktik på mist i både hageby och ingelsta, och var även timanställd i Ingelsta.
Går sista året på Stylist Linjen i norrköping.
/Denise Andersson

Svar: Hej! Som det ser ut nu så är det inte aktuellt att ta in någon hos oss på salongen. Men det kan ju ändras, så vill du är du välkommen att lägga in ditt cv(el skicka det) till Hantverkaregatan 43b 60232 Norrköping (lyckan huset på stan)mvh Pernilla Hairn Beauty
Pernilla

2013-01-24 @ 17:24:00
URL: http://dandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0