Duck face

Det kommer ju nytt inom våra branscher hela tiden. Det är svårt att ta in precis allt, men sen är det ju väldigt kul, så det är svårt att låta bli också. Stiletto tipparna har kommit stort. Runt om ser man dessa "klo liknande" tippar. Spetsiga och precis som allt i början, så hissas eller dissar man det. Jag tyckte själv sådär, nu har jag vant mig, men fortfarande är det inget gemene man vill ha. Ganska nytt är nu i stället "duck face" tipparna ( jo precis som namnet säger ser dom ju ut;) Dessa har jag själv inte riktigt tagit till mig. Tycker dom är rätt så speciella..kanske just eftersom man aldrig vill ha dessa breda sidor när man filar en snygg nagel? Och plötsligt ska man tänka om. Tror inte det blir nån jätte hit! Men vad vet jag? Ibland vänjer man sig ju fort;) Har ingen bra bild på "färdiga" naglar av dessa tippar. Men kolla bilden..Hiss eller Diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0