Sommar Sverige

Faktiskt helt galet vilket vackert land vi har. Finns det något vackrare än Sverige en solig dag? Om man tar sig tid att se sig om, oavsett var man befinner sig, så borde vi ha ett av dom finaste länder. Det är förvånande rent, grönt och skönt. När vädret är med oss. Känner mig väldigt positiv just idag. Solen skiner, stranden är lång, med finaste sanden, vattnet ser fint ut (lite kallt för min smak, men det är sällan jag är riktigt nöjd med just vatten tempen här hemma;) Och kvällarna! Kolla bara sol nedgången! Något jag vill bli bättre på är dock att planera min semester lite bättre. Att ta dagen som den kommer är härligt, men rätt så opraktiskt hög säsong, när boende platser är svåra att finna! Ungarna har dock gillat alla våra olika sov platser denna veckan. Och, allt löser ju sig faktiskt oftast tillsist;)

https://cdn2.cdnme.se/3905989/7-3/pic_51ead3fae087c311cf00741e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0