Sommar

En dag kvar, sen en veckas semester;) Men försöker njuta lite varje dag, och synd om mig är det inte, för jag kan i stort styra mina tider ganska väl, och försöker njuta mycket varje dag! Konstaterar dock att jag njutit lite för mycket ett tag.. Dåligt med motion, och alldeles för mycket gott i magen. På salongen har tempot sänkts lite, men det har ändå varit bra fart! Trots värmen fortsätter vi att solduscha oss, och det är semester tider, med allt vad det innebär. Så många passar på att fixa sig fina! Själv får jag som alltid lite små ångest då det går så fort. Försöker föreviga dagarna med att fota lite extra. Min mamma lärde mig att då man fotar en plats, så blir det så mycket roligare att ha med nån i bilden. Tyvärr är vi lite tråkiga i min familj. Inte ens barnen gillar att va med på kort;) Så jag får glatt roa mig med att fota kunders naglar, nya färger osv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0