Sjung om studentens..

 
 
 
Det har verkligen varit smått hysteriskt på salongen några veckor nu:) Kul tycker jag! Dagarna susar förbi, Och även om jag vissa dagar inte riktigt vet hur jag ska reda ut det när jag kikar ner i tidsblocket på morgonen, så har dagen plötsligt tagit slut! Det mesta dom här veckorna har ju fokuserats på studenter med allt vad det innebär! Men även andra fester och tillställningar har vi fixat inför! Själv har jag hunnit med att njuta lite ledig tid i skärgårds idyll, men även firat studenter i dagarna två:) Njuter av jobb, ledighet (även om det är snålt;)  framförallt njuter jag av ljuset dom sena kvällarna! Och hoppas det varar en evighet:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0