Sminkgarderob

Vad är viktigast i din sminkgarderob? Har du något du inte skulle klara dig utan? Ett ilands problem, men faktum är ju att skönhetsindustrierna är det som växer fortast! Själv sminkar jag mig varje dag. Anser att det får mig att se lite piggare ut (ja ni kan ju själva tänka er om jag inte gör d;) och för mig tar det ingen lång tid. En mejk på morgonen, måste gå fort. Särskilt om man som mig, har barn som oxå måste få lov att bli klara;) OM jag bara fick välja nån grej så skulle det nog bli concealern.. Med den kan man trolla bort lite skavanker iaf.. Såklart att jag vill ha lite mascara med.. Och nåt på läpparna. Och foundation allra helst. Men en grej. Ja, då vågar jag nog inte låta bli concealern.. Jag skulle säkert välja nåt helt annat, om jag alltid hade en persikohy! Tycker ändå att man kan trolla så pass mycket med smink, och det får ju dom flesta att stråla ännu lite mera:) Så onödigt att inte unna sig att visa sitt bästa jag, även om man inte orkar riktigt varje dag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0