Vår i luften:)

Idag känns det som att det är på väg att vända! Välkomnar ljuset och får sug på nytt till salongen:) Tjejerna har handlat in massor av ny färg, skonsammare, och andra produkter och kurer, som bygger upp slitna hår:) Själv har jag fyllt på hudvårdsprodukter i hyllan! Har en fantastisk serie, som jämnar ut strukturen i huden, och minimerar pigmentförändringar. Nu när solen snart lyser starkare, så är det förebyggande som gäller, men också solskydd, för att hindra huden att få på sig ännu mera skadliga strålar! Och för dig som ändå vill vara brun, så funkar air brush tanning, väldans bra;) Känner mig trots att jag står på salongen, mitt bland alla fina grejor, ganska tråkig den här tiden. Så tur i oturen, idag så hade jag och kollegan, en lucka samtidigt! Och jag blev lite blondare och dessutom av med gamla fula toppar:) Så nu känns det plötsligt som att vi är ett steg närmare våren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0