BUS

Nu är det dags att tjata om fuskbrännan igen:) Har fått flera fina grejor (finns på salongen el för beställning:) En produkt som jag fastnade lite extra för är en bodylotion som successivt ger fin färg. Och det utan läskig doft eller kladd:) Servetterna är oxå en hit! Testa om du har bråttom! Enkla att applicera och funkar som det övriga. Sprayen finns både som transparent ( du blir brun efter några timmar) eller sprayen (samma formuläret som den jag använder när jag airbruschar) där du får färg direkt:) Så förutom att jag, sent om sider, efter jogg och bullbak, ( det gäller att vara effektiv efter jobbet;) så ska jag ta en VANLIG dusch, och
jag smörjà mig med body "brun" lotion:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0