Fullt ös

Härlig helg som precis passerat. Snart har hela maj oxå passerat, och jag hinner knappt med att njuta! Det är som vanligt så mycket man vill hinna!  Det blommar plötsligt överallt och första säkra (mycket äckliga) sommartecknet har borttagits från lill killen. Fästingen:( Trots att jag säkert inte är ensam om att ha fullt i kalendern maj-juni så försöker jag hinna njuta!  I hemma kalendern är det späckat, precis som på jobbet! Nu är det ju fullt ös på salongen! Baltjejer, avslutningar, jobbfester osv! Just nu är det  nog mest tanning och naglar som det är mest fart på. Tjejerna har fullt upp med att fixa alla fina i håret till fester och skolavslutningar! Jag har fått hem några riktigt fina Gelish färger. Glitter är fortfarande populärt, och några fina kom i regnbågens färger och ljung..  Idag fick jag dessutom skära mini frukter som kan pryda sommarnaglarna med:) Nu får tiden gärna gå lite långsammare, för sommaren är ju som bekant kort;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0