Lotteri sol och moln

Ledig dag som startar med moln och regn som hänger i luften. Lyckligtvis klarnar det ju upp, och innan vi ska på gårdsfest på förskolan ( sonen har lärt mig att det INTE heter dagis;) så skiner solen och jackorna ryker:) Det blev lite sponsring till lotterierna,  i form av lack, presentkort på Gelish behandling, fin skugga från MIST och miniplattång från samma ställe:) Själva vann vi supergoda svenska jordgubbar från Ringstad gård.(Å, saknar f.ö det stället (stallet) där min häst bodde i halva sitt liv.. ) Brukar vara med och sponsra till förskolan, det  går ju till det bästa vi har, och dessutom är det bra reklam såklart;) Hoppas nu nån blev glad för sina grejor, förutom min moster då, som vann dom snygga lacken från MIST och color club, haha! Komiskt va:) Det enda molnet denna dag, var att stora sonen blev sjuk mitt i allt! :(  Så nu blir det glass och febernedsättande, allt är tillåtet när man är risig är mitt måtto;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0