Naglar för alla

Hemma är det mycket sport. Tre killar i familjen, och massor utav fotboll och annan sport! Tur är att jag har mitt jobb då, så jag får utlopp för alla andra roliga grejor:) Roligt är ändå att mina småkillar här hemma också gillar att fixa sig fina, med snygga kläder och hårfix. Däremot slänger dom bara en liten blick och konstaterar att det är coolt, då jag visar mina Sverige inspirerade naglar! ( Det är ju för VM guldet såklart, så lite nöjda blir dom allt;) Själv är jag som dom flesta föräldrar. Nöjd när barnen är nöjda. Och idag fick jag istället fixa min rara Inger ( kund sen jag startade min verksamhet för 15 år sen sådär;) och hennes barnbarn:) Jättekul! Och idag är det inte bara som när jag började med naglar, det klassiskt röda. Idag är allt tillåtet! I alla åldrar:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0