Olika naglar

Idag blev det lite egenvård. Konstaterar att tiden inte räcker till denna veckan, med all ledighet och röda dagar:) På lördag vankas bröllop och jag måste börja förbereda mina egna naglar oxå;) Så är det ju med "skomakarns barn" man är inte prio ett själv direkt;) Eftersom jag fick lämna tillbaka klänningen jag köpt(måste vara fel på storlekarna nuförtiden,hmpf!) så står jag nu här i sista minuten, och vet inte vad klädernaS färg blir.. Och med den blå nagel  ( läs svart) som jag fortfarande har, så måste jag ju hitta på nåt kul. Och eftersom jag ofta är en velpotta, så undrade kollegan ( inga namn nämnda men det är den mest onda, haha) om jag hade svårt att bestämma mig idag. Hävdar att man ska ha olika på fingrarna idag;)) Men men,
  Hon är frisör, jag sköter nagelbiten;)) hehe. Hur som, kunde kanske inte riktigt bestämma mig, men tycker det blev lite roligt:) Innan lördag har jag troligtvis tröttnat. Så här blidde det i alla fall:)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0