Solskydd

Nu har några nya färger i Gelish trillat in på salongen. Tyvärr var några restade men då blir det mera fint att se fram mot istället:) Tror jag påverkat många av mina kunder att pröva Gelish. Det känns som om det är det jag gör mest just nu. Och dom som vill förlänga får ofta oxå en Gelish lackning på;) Fina naglar i all ära, men mitt allra bästa skönhetsknep måste nog ändå vara solskyddet! Tanna dig eller fixa dig fin, MEN glöm ändå inte att smörja in dig med solskyddsfaktor! Det bästa sättet att hålla huden hyfsat ung livet ut, är ju att skydda oss mot solens farliga strålar! Exuviance dagcreme innehåller spf 20. Det är ju inte bara på sommaren solen tittar fram som bekant (även om det är svårt att tro;) Exuviance har också en väldigt bra serie som hjälper till att motverka pigmentförändringar. Den minskar dom också, Men! Då måste man förstå att det inte hjälper fullt ut, om man ändå väljer att pressa i solen! Det blir liksom lite av att kasta pengarna i sjön tyvärr.. Solskydd, bra prylar, hatt/kepà är bra! Solbrillor är inte bara snyggt, utan viktigt som skydd för dina ögon ( samt rynkorna runt) Så, njut! Känn dig fin! Ta en tanning, men glöm för allt i världen inte att Solens varma härliga strålar oxå är farliga att överdosera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0