Halloween

Trots att vi inte fått till vår årliga halloween fest hemma (än) så fick ialla fall stor killen gå på härligt party hos kompisen! Så kul när dom börjar ordna lite fester, så avis är jag, som oxå vill😜Var ialla fall väldigt nöjd ändå, när jag fick äran att fixa honom. Hade det inte varit för mina grabbar, så hade jag nog inte haft så bra koll på alla "super hjältar" med vänner och ovänner. Nu har jag ju fått lära mig några, och eftersom vi hunnit avverka ett par ( Batman, Jokern mfl) så var det nu "Two face" tur. (Han från Batman du vet) Vi gjorde vår varant, och trots att tröjan var ny för dagen, så blev out fit, en bra mycket billigare än den brukar. Glad var han för pris som bästa "dräkt" självklart fick Lill killen en variant när vi ändå höll på. Gillar verkligen att spöka ut oss:) Mindre likes till duschen efter😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0