Piercing

För mer än tio år sen så gjorde jag en hel del nagelpiercingar. Det var lite inne då. Sen svalnade intresset, ungefär som intresset gjorde för "vanliga" piercingar. Fördelen idag, med all slags mode, är ju lite att man gör som man tycker. Klart man påverkas, och klart det finns massor av trender! Hur piercingar ställer sig gentemot trender idag, beror nog till viss del vem man pratar med. Själv hade jag en gång en navel piercing. Det känns av olika skäl inte så aktuellt idag, däremot gillar jag som bekant, att pynta naglarna. Smycken är ju fint, och inte är jag sämre,  än att hänga dit en söt när jag får lust:) Har tagit hem en hel hög nu, så nu är det dessutom bara byta färg efter humör;) Söta va?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0