Höst

Nu börjar hösten definitivt komma smygande. Det märks på salongen. Mera färg på hår, mera mörkt på naglarna...Jag som är frusen av mig, frös på salongen, frös vidare på öppet hus på minsta killens förskola. Huttrande medans barnen slängde av sig och sprang med alltför lite kläder. Har insett att jag är en jäkel på att bidra till alla möjliga projekt. Köper grejor från föreningar, bakar till fotbollens kiosk, handlar fika på alla ställen dom spelar på, inklusive mina egenbakade. Så även idag på öppet hus. Fika och korv fast barnen knappt åt, grönsaker och  så lite blommor som var ett bra köp. Om man räknar ut det, så kan man konstatera att blommorna blir ganska dyra i slutänden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0