Sjukhus miljö

Den här helgen blev inte precis som jag planerat. Istället för fullt ös och njuta av helgen så blev det till att sova på sjukan med stor killen som har gamla njur problem som tros spöka.. Han hatar verkligen att ta prover, helt förståligt..Men det blir ju lite mycket av det när man är i den här miljön.. Återigen blir man tacksam när man inser att man faktiskt får åka hem. Det finns ju dom som bor längre än ett dygn på sjukhus..Får vara glada för vår sjukvård. När det gäller barnen, så är den ju ofta väldigt bra! Nu ligger vi här i en sal och åtminstone jag, är väldigt outvilad, trots att det är det enda man gör.. Väntar på att få ta min lille grabb med mig hem och hoppas att det blir en härlig vecka istället:) ps nu mår han bättre;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0