Ansiktsmask och honung

Känner att den här tiden tar både på hår, hud och naglar. Märker på både kunder och mig själv att naglar går av och huden är tråkig. Igår efter jobbet, så tvättade jag av mig och skulle lägga Exuviance härliga rejuvating mask, gör susen när man känner sig torr, fnasig och lite plitig.. Så upptäckte jag att masken var slut ( och orken med så alternativet fanns inte att åka och hämta på jobbet;) Så kris masken blev.. Honung:) Om du inte prövat! ( och i brist på Exuviance;) så pröva! Går att applicera direkt på huden och ger mycket fukt samtidigt som det är antiinflammatoriskt! Aningen kladdigt och älskar man inte honung, så är väl doften sådär..Kände mig som ny efter en kvart! Härligt budget alternativ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0